När vi har lyckats skapa ett positivt resultat utöver det som behöver återinvesteras för att utveckla vår verksamhet, kan vi ge återbäring till våra kunder – som också är våra ägare. Att våra kunder och ägare får återbäring är en del av hur det fungerar i vårt lokalt kundägda bolag. Återbäring är i praktiken en återbetalning av premien som man betalar för sina sakförsäkringar.
Om återbäring
Du är inte bara kund hos Länsförsäkringar - du är också ägare! När vi har lyckats skapa ett positivt resultat utöver det som ska återinvesteras i verksamheten, kan vi ge återbäring till dig som kund.
Att du som kund kan få återbäring är en del av hur det fungerar i ett lokalt, kundägtförsäkringsbolag. Återbäring är i praktiken en återbetalning av en del av den premie som du som kund har betalat för dina sakförsäkringar.
Vi är Länsförsäkringar
Vi som arbetar på Länsförsäkringar bor där du bor, kör samma väg till jobbet och har samma väder som du. Vi hävdar att de som finns nära dig har lättare att engagera sig, förstå och hjälpa än de som befinner sig långt borta.
När andra vill vara allt för alla, vill vi vara bäst här. På vår hemmaplan.
Vårt samhällsengagemang
För oss är länet, människorna och företagen, det viktigaste som finns. Tillsammans delar vi kärleken till det som är hemma. Därför bidrar vi till det som utvecklar, stärker och engagerar i vårt län.
Våra engagemang
Utbetalningar från oss
Registrera ditt kontonummer och välj till vilket konto du vill ha utbetalningar från oss. Du kan göra det via Mina Sidor, eller i vår app. Om du inte hittar, kan du följa våra enkla guider.