Av: Länsförsäkringar Göinge-Kristianstad

Digitala tjänster minskar risken för smittspridning

Vi på Länsförsäkringar Göinge-Kristianstad finns till för dig som kund och håller därför öppet våra kontor precis som vanligt. Men för att minska smittspridningen vill vi att så många som möjligt använder våra digitala tjänster.

– Du kommer åt alla våra tjänster via appen, telefonbanken och ”Mina sidor”.
Behöver du personlig kontakt eller hjälp, kan du ringa eller mejla vår kundtjänst, berättar Stefan Sladic, försäljningschef Bank och Liv på Länsförsäkringar Göinge-Kristianstad.

De digitala tjänsterna har utvecklats för att erbjuda snabb och smidig service. Du som har frågor och funderingar kan enkelt hitta svar på hemsidan eller i appen. Där kan du logga in på ”Mina sidor” och för överblick över dina ärenden, konton och försäkringar.

Videomöten online

Vi tillämpar även den digitala arbetsplatsen, vilket innebär att många medarbetare kan arbeta hemifrån utan att det påverkar dig som kund.

– Det funkar på samma sätt som om vi hade varit på jobbet. Om du vill träffa oss, kan vi arrangera ett videomöte online. Vårt digitala arbetssätt gör att vi kan vara tillgängliga oavsett situation. På det sättet begränsar vi risken för smittspridning både på arbetsplatsen och i relation till våra kunder, säger Stefan Sladic.