Kundservice

Länsförsäkringar Göteborg och Bohuslän

Hur kan vi hjälpa dig?  Välj ärende nedan

Här hittar du alla sätt att kontakta oss, självservice och svar på vanliga frågor – allt för att du så enkelt som möjligt ska kunna få hjälp med ditt ärende.

Om det är bråttom!

Spärra ditt kort

Du kan spärra betal- och kreditkort i appen, på Mina sidor, eller ringa.

För utlandet

Vi svarar dygnet runt

Spärra BankID

Du kan spärra BankID i vår app, på Mina sidor, eller ringa.

För utlandet

Vi svarar alla dagar 8–22

Skadejour vid akuta händelser

Om du har en akut pågående skada och behöver omedelbar hjälp.

Ring för hjälp dygnet runt

Sjuk eller skadad utomlands

SOS International hjälper dig om något inträffar under resan.

Ring för hjälp dygnet runt

Bilbärgning

Ditt fordon kan bärgas om det skadats eller råkat ut för annat driftstopp.

Ring för hjälp dygnet runt

Kontakta oss

Kontakta oss om du har några frågor eller vill prata med en rådgivare.

Just nu undrar många

Till alla vanliga frågor och svar

Våra lokala kontor

    Om vi inte är överens

    Om du är missnöjd med ett beslut eller hanteringen av ett ärende som rör våra produkter eller tjänster för försäkring och bank så kan du vända dig till oss.

    Läs mer

    Bra att känna till