Vad gör du med din återbäring?

Vi känner oss stolta och glada över att kunna dela ut återbäring till dig som är ägare och kund hos oss. I år delar vi ut 200 miljoner kronor, pengar som betalas ut vecka 42 till 44.

Så fungerar återbäringen


Länsförsäkringar Östgöta är ett lokalt kundägt bolag. Det innebär att när det går bra för oss kan vi betala ut återbäring till våra sakförsäkringskunder. Du som har en sakförsäkring (till exempel en bil- eller hemförsäkring) hos oss får helt enkelt tillbaka en del av din försäkringspremie. Din inbetalade premie styr hur mycket du får tillbaka.

Se film om återbäringen

Frågor och svar

Undrar du något?

Se våra frågor och svar nedan. Du är självklart välkommen att kontakta oss. Det gör du genom att logga in med BankID eller säkerhetsdosa på Mina sidor eller i vår app, välj ”kontakta oss” och skicka ett meddelande.

 

Så uppdaterar du dina uppgifter

Det är bra om dina uppgifter hos oss är registrerade och uppdaterade. Så här registrerar eller uppdaterar du dina kontakt- och kontouppgifter:

  1. Logga in på Mina sidor eller appen

  2. Gå till Inställningar

  3. Välj Kontaktuppgifter där du kan lägga in korrekt mobilnummer och mailadress

  4. Välj Konto för utbetalning för att lägga in kontonummer

     

     

Tack för att du uppdaterar dina uppgifter!