Covid-19 påverkar vår tillgänglighet - Länsförsäkringar

Folkhälsomyndighetens och regeringens nya rekommendationer och skärpta restriktioner som införs från och med den 12 januari påverkar vår tillgänglighet vid länets tre kontor. Vi håller öppet, men för din och vår säkerhet ber vi dig att så långt det är möjligt möta oss digitalt.

Vi finns tillgängliga på telefon och via digitala möten. Behöver du besöka ett av våra kontor ber vi dig komma själv och gärna boka mötet i förväg. Vi har begränsat bemanningen och väntetiden kan därför bli längre. Det finns också begränsningar i hur många personer som får vistas i våra kundmottagningar och det kan därför uppstå köer.

Vi hoppas och tror att du har förståelse för detta. Tillsammans begränsar vi smittspridningen!

Många ärenden kan du lösa själv, via Mina sidor eller i appen. Har du ett bankärende finns Telefonbanken tillgänglig, dygnet runt för självservice och med personlig service 07.30-22.00.

Här kan du läsa mer om hur du bokar ett digitalt möte

Här hittar du mer information om Telefonbanken

Här finns våra övriga kontaktvägar

Se alla nyheter