Träffa oss i ett onlinemöte

Du behöver inte komma in på något av våra kontor för att ha möte med oss, det går lika bra att ses under ett onlinemöte. Allt du behöver är en dator eller surfplatta som är uppkopplad mot internet.

Så här bokar du ett onlinemöte med oss

  1. Ring till vår växel 0500-777 000
  2. Vår kundservice hjälper dig att boka in en tid
  3. Du får mötesbekräftelse från oss på Mina sidor

Om du ännu inte är kund hos oss men vill boka ett möte för att se hur vi kan hjälpa dig är du välkommen att kontakta något av våra lokala kontor.

Mötesbekräftelsen finns på Mina sidor

Om du har bokat ett onlinemöte hittar du mötesbekräftelsen på Mina sidor. I den hittar du all information tillsammans med länken för mötet.

Innan onlinemötet

  1. Skype

    För att ha ett onlinemöte behöver du installera Skypes webbapp. I guiden längst ner på sidan berättar vi hur du gör.

  2. Mobilt BankID

    Du behöver Mobilt BankID för att logga in på Mina sidor, samt för att kunna logga in i mötet och sen identifiera dig.

    Läs mer och beställ Mobilt BankID

  3. Kontrollera din dator eller surfplatta

    Säkerställ att din dator eller surfplatta, samt arbetsmiljö är förberedda så att du slipper tekniska problem vid själva mötet.

    Testa att allt fungerar innan mötet

Guide för att installera Skype

Den här guiden gäller för de flesta. Kontakta din rådgivare om du behöver ytterligare hjälp.

Använder du dator eller surfplatta?
Vad har du för dator?
Har du appen Skype for business?

Frågor och svar om onlinemöte

  • Försäkringar

    Du behöver

    • Dator eller surfplatta med bra internetuppkoppling
    • Skype
    • Mobilt BankID

    Hjälpte det här svaret dig? 140 av 177 har fått hjälp av svaret
  • Försäkringar

    Testa att byta till en annan webbläsare och anslut till onlinemötet där istället. Till exempel Chrome, Firefox, Safari eller Internet Explorer.


    Hjälpte det här svaret dig? 50 av 169 har fått hjälp av svaret